Dansuppvisningen :O <3






Nu har vi dansat våran Dansuppvisning för sista gången :( lite tråkigt faktiskt . Men men sånt är livet.
I Helgen är det alla hjärtansdag :) ska vara med värdens underbaraste person på Söndag och ha jätte
kul :) Har inte bloggat på sistone :/ har haft så mkt med dansen men nu är den över så nu kan jag blogga
mera hahhaha och göra bilder på picnik.com :) super duper skoj prova www.picnik.com ladda upp en
bild ja sen får du lista utt resten själv <3


Om mig!
Jag heter Liza gillar att fotogarfera saker o ting i värden :)
Går i sexan med mina kompisar ..  Min blogg startade jag
för jag ville ha en hemsida som kan handla om allting kanske
inte prescis allting men nästan. Jag har haft en blogg förut
men jag orkade inte med den <3 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0